Torslanda IK
Imorgon kväll spelar Falkenbergs FF vårsäsongens sista match. Anton Wedes och Marcus Översjös Norrby IF står för motståndet på Borås Arena.

Vänsterbacken Adam Eriksson är laddad inför vad som komma skall.
– Det blir en tuff match. Norrby är i sina bästa stunder ett bra lag, så det kommer att krävas en bra prestation från vår sida för att vinna. Sen tror jag att vi har stora möjligheter att göra det om vi presterar som vi kan, säger Adam Eriksson.
Han är som bekant från Borås och representerade Norrby IF innan han värvades till FFF inför säsongen 2012.
– Det är alltid kul att komma tillbaka till Borås och spela. Jag har många fina minnen från Borås Arena, så blir alltid lite speciellt. Jag ser verkligen fram emot matchen imorgon och vi kommer gå för tre poäng.
Hur vill du se FFF prestera i sista matchen innan uppehållet? Ni ska kräma ur allt?
– Ja, verkligen. Vi ska gå ut med inställningen att vi ska visa hur bra vi verkligen är och spela den fotbollen vi vet att vi kan. Vi har haft några prestationer som vi inte varit helt nöjda med den sista tiden men imorgon får vi chansen att avsluta den här vårsäsongen på bästa sätt, säger Adam Eriksson.

Tobias Helldén är avstängd och Gustav Lillienberg och Oskar och Elliot Christiansson är inte redo för spel ännu. Sewen Emilov är på läger med Bulgariens U21-landslag. Melwin Kocanovic och William Borgryd är tillbaka i truppen.

Truppen:
1 Tim Erlandsson
2 Gabriel Johansson
3 William Borgryd
4 Tim Stålheden
5 Adam Eriksson
9 Oliver Hintsa
10 Leonardo Farah Shahin
11 Wilhelm Ärlig
12 Christoffer Carlsson
14 Remo Gotfredsen Grgic
16 Anton Andersson
17 Lucas Sibelius
18 Linus Borgström
19 Melwin Kocanovic
28 Melker Nilsson
30 Godwin Aguda
33 Melker Larsson
99 Elliot Hintsa

Onsdagsmatchen inleds klockan 19.00 på Borås Arena. Framåt gula!