Torslanda IK
Klockan 15.00 imorgon möter Falkenbergs FF Norvalla på hemmaplan. FFF är revanschsuget efter förlusten senast.

– Det kommer säkert att bli en jämn match mot ett hårt jobbande Norvalla och jag tror att det blir viktigt för oss att vi får fart i vårt passningsspel och blir mer hotande i djupled än vad vi kanske har varit tidigare i år då mycket fokus har legat på tålamodet i vårt passningsspel för att kontrollera matcherna, säger huvudtränare Robin Östlind.

Förstemålvakten Milla Svensson saknas på grund av den hjärnskakning hon ådrog sig borta mot Varbergs BoIS.
– Milla har fortfarande lite huvudvärk till och från och har inte kunnat träna i veckan. Men om allt går som det ska borde hon kunna vara spelklar till nästa match, säger Östlind.

Dessa spelare är uttagna i matchtruppen:
Alice Larsson
Felicia Bergbom