IF Centern
Imorgon är det dags för årets andra träningsmatch. Då finns Isaac Shears, Nils Bertilsson och Gustav Molin med i truppen för första gången.

Med dagens nyförvärv Oskar Lindberg har FFF nu kontrakterat fem spelare utifrån inför årets säsong. Där till har Vincent Bodiroza och Melwin Kocanovic belönats med A-lagskontrakt och flyttats upp permanent i A-truppen. När Falkenbergs FF imorgon ställs mot Östers IF i Växjö är målvakten Gustav Molin, vänsterbacken Nils Bertilsson och anfallaren Isaac Shears med i truppen för första gången. Den sistnämnde inleder matchen på topp ihop med Leonardo Farah Shahin. 23-åringen är förväntansfull inför debuten.
– Det ska bli väldigt kul. Jag har sett fram emot det ändå sedan jag signade. Jag vet inte så mycket om Östers IF faktiskt, men jag tror att det blir en bra match och så som jag ser det ska vi åka dit för att vinna, säger nyförvärvet från Vänersborgs IF.
Hur hoppas du själv kunna prestera?
– Jag hoppas på att få visa på match vad jag är bra på, för att hjälpa laget, säger Isaac Shears.

FFF mönstrar följande startelva:
Anton Andersson
Linus Borgström