Klockan 16.00 imorgon spelar FFF bortamatch mot Vinbergs IF. FFF har fått upp ångan och jagar nu ännu en trepoängare.
– Dags för året första derby mot Vinberg vilket blir väldigt spännande. Ser man till säsongsinledningen som varit så började den lite skakigt med en missräkning i premiären, men det har följts upp med två segrar och 14 mål framåt. Vi har fortsatt jobba på med vår idé under veckan för att ta ytterligare kliv i vår utveckling. Lördagens match mot Vinberg kommer säkerligen bli en tuff och jämn match precis som derbyn ska vara, men som inför alla matcher lägger vi inget fokus på motståndet utan fokuserar på vår egna spelidé och prestation. Vi hoppas kunna bygga vidare och förstärka de positiva delarna av vårt spel och ta vår tredje raka seger, säger huvudtränare Robin Östlind.

Truppen:
Alice Larsson
Emelie Bergbom
Molly Qvarford
Klara Helgesson
Clara Jildenhem
Tintin Pettersson
Nora Juraskovic
Tuva Ullstadius
Agnes Juraskovic
Agnes Wederbrand
Oliwia Berg
Stella Wassholm
Tea Ekman
Emma Larsson
Tyra Johansson
Stina Wisén

Stötta gärna FFF på plats på Vinåvallen!