Laholms FK
På lördag spelar Falkenbergs FF:s herrar årets första träningsmatch mot Halmstads BK och fortfarande gäller att ingen publik är tillåten.

Med hänvisning till gällande restriktioner är publik tyvärr ej tillåten på våra matcher och det gäller tills vidare. Vi ber alla att respektera detta.

Hallands Nyheter direktsänder matchen och du som är prenumerant kan se den på HN:s hemsida.

Vår nästkommande träningsmatch hemma spelas mot Gais lördagen den 13 februari klockan 13.00 på Vinåvallen. Den matchen direktsänds av discovery+ som just nu har ett kanonerbjudande till dig som älskar fotboll! I morgon förmiddag ger vi mer information erbjudandet där du som tecknar ett årspaket på discovery+ Total får ett riktigt bra pris samtidigt som du genererar pengar tillbaka till Falkenbergs FF.