Norrby IF
Köp säsongskort och säkra din plats på Falcon Alkoholfri Arena under kommande säsong!

Vi laddar för fullt inför nästa års fotbollssäsong och släpper idag säsongskorten för 2023. Vi ser fram emot ytterligare en stark hemmasäsong med fantastiskt stöd från våra trogna gul-vita supportrar!

Du som sedan tidigare är säsongskortsinnehavare har fått ett mejl med instruktioner om hur du går tillväga för att förnya ditt säsongskort. Säsongskortet är reserverat fram till den 20 mars 2023. Observera att du som haft plastkort fortsätter att använda samma kort nästa år.

Säsongskortet gäller för alla seriematcher på Falcon Alkoholfri Arena – såväl herrarna som damerna.

Har du inte haft säsongskort tidigare? Då gör du ditt köp på https://falkenbergsff.ebiljett.nu/

Frågor och svar

Hur förnyar jag mitt säsongskort?
Du som haft Säsongskort 2022 har fått ett mejl med instruktioner om hur du går tillväga. Har du inte fått något mejl? Kontakta oss på biljett@falkenbergsff.se.

Vill du hellre besöka oss på Sportkontoret? Då är du varmt välkommen under följande tider innan julhelgen:
Tisdag 20/12 kl. 09-16
Onsdag 21/12 kl. 09-16 (lunchstängt 12-13)

När måste jag senast förnya mitt säsongskort?
Ditt säsongskort är reserverat fram till den 20 mars 2022. Därefter släpps platsen till försäljning.

Jag har inte haft säsongskort tidigare. När börjar de säljas?
Nya säsongskort säljs med start måndag 12 december.

Hur gör jag om jag vill ge bort ett säsongskort i present eller julklapp?
Då kan du köpa ett presentkort med valfritt belopp i webbshopen. Klicka här för att köpa presentkort

Hur betalar jag mitt säsongskort?
Du kan välja att betala ditt säsongskort med betal- eller kreditkort, Swish, Internetbank eller delbetalning via Klarna.

Är säsongskortet personligt?
Nej, säsongskortet är inte personligt. Får du förhinder att gå på en match kan du överlåta det till någon annan.

Kan jag byta plats?
Ja. Kontakta oss på biljett@falkenbergsff.se så hjälper vi dig.

Jag har ytterligare frågor angående säsongskort, vart vänder jag mig?
Kontakta oss på biljett@falkenbergsff.se

Vad kostar ett säsongskort?
Sittplats vuxen: 1900 kr
Sittplats barn/ungdom (7–18 år): 1000 kr
Hemmastå vuxen: 1100 kr
Hemmastå barn/ungdom (7–18 år): 700 kr

Kommunikation via e-post
Observera att all kommunikation gällande ditt säsongskort sker via e-post och hemsida. Det är därför viktigt att du anger en korrekt e-postadress i samband med din bokning av säsongskort och att du uppdaterar den på din sida, eller hör av dig till oss på biljett@falkenbergsff.se om den skulle ändras under säsongen. Saknar du en e-postadress är det ditt eget ansvar som säsongskortsinnehavare att hålla dig uppdaterad i samband med biljettsläpp och förnyelse av säsongskort för att inte missa viktig information eller riskera att förlora din plats.