Tillsammans med Svensk Elitfotboll och de andra klubbarna i Allsvenskan och Superettan lanserar vi Highlights Plus, en tjänst där du kan se matchavgörande händelser från alla våra matcher utan fördröjning direkt i mobilen.

Det kostar 35 kronor i månaden, helt utan bindningstid och överskottet går till Falkenbergs FF som ett extra stöd.

Så funkar det
– Med Highlights Plus kan du följa alla matcher i Superettan och Allsvenskan direkt i vår app Falkenbergs FF Live (du kan alltså såklart välja att följa även andra klubbar och matcher som är viktiga för oss.)
– Så fort det blir mål eller andra matchavgörande händelse får du en notis i mobilen.
– Du kan direkt se klippet helt utan fördröjning.
– Vill eller kan du inte använda appen går det precis lika bra att se klippen direkt på highlights.allsvenskan.se eller highlights.superettan.se direkt i webbläsaren – på dator, surfplatta eller telefon.

Så skaffar du Highlights Plus
– På checkout.svenskelitfotboll.se tecknar du ett abonnemang.
– Där kommer du först att få skapa ett Fotbollskonto (om du inte redan har det) och sedan aktivera Highlights Plus.
– Det kostar som sagt 35 kronor i månaden, helt utan bindningstid och överskottet från ditt abonnemang går tillbaka till klubben.

Hör gärna av dig till oss på fff@falkenbergsff.se om du har några frågor!