Norrby IF
Klockan 17.30 ikväll möter Falkenbergs FF:s U21-lag Ullareds IK i en träningsmatch. Och vi kommer att välkomna publik.

Matchen mellan FFF:s U21 och UIK spelas på Falcon Alkoholfri Arena. Det är fritt inträde, men vi kommer att släppa in högst 300 stycken personer. Entré 1 kommer att vara öppen mellan klockan 17.00 och 17.40. Det är viktigt att ta hänsyn till social distansering. Man får sitta fyra och fyra med en meters avstånd och på varannan rad.

FFF:s startelva:

Tim Erlandsson – Rasmus Fridolf, Mohammad Ahmadi, Jonatan Falk, Melker Larsson – Kalle Söderström, Linus Dahl, Lorik Ademi, Oliver Hintsa – Elliot Hintsa, Nsima Peter.
Avbytare: Gustav Johansson, Lucas Sibelius, Alexander Johansson, Oskar Christiansson, Roberto Skoglund, Shane Kalem Royson.