Falkenbergs FF närmar sig 3 000 sålda biljetter till lördagens dramatiska avslutningsmatch mot AFC Eskilstuna. Men givetvis vill vi bli fler än så på plats. Passa på att säkra din plats om du inte redan har gjort det!

FFF har i skrivande stund sålt 2 750 biljetter till den enormt viktiga matchen på Falcon Alkoholfri Arena på lördag.
– Återigen spelar vi viktiga matcher i slutomgångarna, vilket är spännande och kul. Stödet från er falkenbergare betyder enormt mycket. Det är många som redan har sin plats på lördag, men vi har platser kvar. Jag hoppas att alla falkenbergare kommer och hjälper oss till en vinst. Varmt välkomna, säger klubbchefen Patrik Lundgren.

Vice-kaptenen Tobias Karlsson hoppas få just ditt stöd på plats.
– Under mina åtta år i klubben har jag spelat många viktiga matcher. Det har varit negativt kval, positivt kval och en hel drös med ”måstematcher”. Vid dessa tillställningar har NI varit där. Nu står vi återigen inför en av klubbens viktigaste matcher och jag ber om er hjälp. Kom och lyft oss mot tre poäng. Kom och var den stora skillnaden i matchen. Jag hoppas vi ses på lördag! säger ”Tobbe”.

Här kan du köpa din biljett: https://falkenbergsff.ebiljett.nu/

Foto: Magnus Wernersson