Laholms FK
Säsongen 2019 fick ett härligt slut och nu ser vi fram emot 2020 och en ny spännande säsong i Allsvenskan. På måndag 2 december kl. 13.00 startar försäljningen av säsongskort för nästa år. Vi hoppas att du är på hugget och säkrar din plats på Falcon Alkoholfri Arena.

Måndagen den 2 december klockan 13.00 startar vi försäljningen av säsongskort 2020. Det är femton härliga hemmamatcher i Sveriges bästa serie att se fram emot så se till att skaffa ett säsongskort. Ditt stöd från läktaren gör skillnad!

För dig som har haft säsongskort 2019

Vi vill passa på att tacka dig som haft säsongskort hos oss under 2019 och hoppas du vill köpa säsongskort även 2020.

Du som har haft sittplats har din plats reserverad till och med den 31 januari 2020. Det har skickats ett mejl till dig som har din e-postadress registrerad med information om hur du går tillväga för att hämta ut din reservation och därmed förnya ditt säsongskort.
Vi ber dig som haft säsongskort på sittplats men inte har fått något mejl att ta kontakt med oss för att få hjälp med att förnya ditt säsongskort (se kontaktuppgifter längre ned på sidan).

Om du har haft säsongskort på ståplats går du in på falkenbergsff.ebiljett.nu och köper ditt säsongskort där. Passa på att ta del av vårt julerbjudande som gäller året ut, alltså till och med 31 december 2019. Julerbjudandet på Säsongskort Vuxen är endast 1095 kr, därefter kostar det 1300 kr.

Till säsongen 2020 kommer samtliga säsongskortsinnehavare att få nya fysiska kort. Dessa hämtas ut på sportkontoret till våren 2020.

För dig som inte haft säsongskort tidigare

Gå in på falkenbergsff.ebiljett.nu och välj vilket säsongskort du vill köpa: sittplats eller ståplats (hemmastå eller familjestå) och om det är vuxen eller barn/ungdom (7-18 år).

Priser Säsongskort 2020

Sittplats
Sittplats vuxen: 2650 kr
Sittplats barn/ungdom (7–18 år): 1450 kr

Ståplats
Ståplats vuxen: 1095 kr (erbjudande året ut, sedan 1300 kr)
Ståplats barn/ungdom (7–18 år): 795 kr (erbjudande året ut, sedan 1000 kr)

Vanliga frågor

När börjar försäljning av säsongskort?
• Förnyelse av säsongskort pågår 28 november 2019 till 31 januari 2020
• Nyförsäljning av säsongskort börjar 2 december 2019 kl. 13.00

Hur förnyar jag mitt säsongskort?
Det har skickats ett mejl till dig som har sittplats och har din e-postadress registrerad i systemet med information om hur du går tillväga för att hämta ut din reservation och därmed förnya ditt säsongskort.
Vi ber dig som har säsongskort på sittplats men inte har fått något mejl att ta kontakt med oss för att få hjälp med att förnya ditt säsongskort. Vi ber dig att i första hand skicka ett mejl till fff@falkenbergsff.se.

Om du har haft säsongskort på ståplats går du in på falkenbergsff.ebiljett.nu och köper ditt säsongskort där (du gör ett nytt köp, ej förnyelse).

Hur betalar jag mitt säsongskort?
falkenbergsff.ebiljett.nu finns följande betallösningar: Swish, kredit- och betalkort, internetbank. På Falkenbergs FF:s kontor kan du betala med kredit- och betalkort eller Swish.

Är säsongskortet personligt?
Nej, säsongskortet är inte personligt. Får du förhinder att gå på en match får du gärna överlåta det till någon annan.

Kan jag byta plats?
Ja, då är du välkommen att ta kontakt med oss. Se kontaktuppgifter nedan.

Jag har ytterligare frågor angående säsongskort, vart vänder jag mig?
Kontakta oss på fff@falkenbergsff.se.
Du är också välkommen in till oss på kontoret på måndag-torsdag 13.00 – 15.00 (vänligen respektera dessa tider då det är begränsad bemanning).