Laholms FK
Falkenbergs FF erbjuder tre olika alternativ till dig som har köpt Säsongskort 2020. Du behöver göra ditt val senast i morgon, tisdag 30 juni.

På grund av den rådande pandemin är det tills vidare inte tillåtet med publik på matcherna. Utöver den stora saknad som vi alla känner över att inte kunna vara en del av gemenskapen vid Falkenbergs FF:s hemmamatcher på Falcon Alkoholfri Arena innebär situationen också en stor ekonomisk utmaning för föreningen. Falkenbergs FF är mycket tacksam för all hjälp vi kan få från dig som trogen säsongskortsinnehavare, samtidigt som vi har stor respekt för att alla har olika möjligheter.

Därför erbjuder Falkenbergs FF dig som har köpt Säsongskort 2020 att välja ett av nedanstående tre alternativ och vi ber dig observera att val av alternativ 2 eller alternativ 3 måste meddelas till Falkenbergs FF senast tisdag 30 juni 2020. Hör vi inget från dig innan detta datum förutsätter vi att du aktivt har valt alternativ 1 och då tackar vi dig för ditt stöd.

Alternativ 1. Säsongskortet gäller för säsongen 2020

Det innebär att du kan nyttja ditt säsongskort på de matcher som eventuellt kommer att spelas med publik säsongen 2020. Du vill inte ha någon ersättning för de matcher som du inte kan nyttja ditt kort. Vi avvaktar med utdelning av fysiska kort tills dess att det kommer besked om att matcherna kan spelas med publik.

Val av alternativ 1 behöver ej meddelas.

Alternativ 2. Säsongskortet flyttas till säsongen 2021

Det innebär att ditt säsongskort flyttas till nästkommande säsong och istället är giltigt för säsongen 2021.

OBS. Val av alternativ 2 måste meddelas till oss senast tisdag 30 juni 2020.

Alternativ 3. Återbetalning av Säsongskort 2020

Det innebär att vi gör ett återköp av ditt Säsongskort 2020 och Falkenbergs FF betalar tillbaka den erlagda summan för ditt säsongskort.

OBS. Val av alternativ 3 måste meddelas till oss senast tisdag 30 juni 2020.

Så här gör du vid val av alternativ 2 eller alternativ 3

Du meddelar ditt val till oss genom att skicka e-post till biljett@falkenbergsff.se. Ange tydligt vilket alternativ du väljer och vi behöver också ditt ordernummer. Ordernumret hittar du genom att logga in med din e-postadress på falkenbergsff.ebiljett.nu. Om du inte hittar ditt ordernummer behöver vi ditt namn och eventuellt sittplatsnummer.

Har du ingen e-post är du välkommen att besöka oss på sportkontoret på arenan, alternativt ringa 0706-48 52 81 eller 0706-48 28 03.

Du behåller din plats

Som säsongskortsinnehavare har du din plats reserverad till nästa säsong oavsett vilket av alternativen du väljer. Vi reserverar din plats fram till 31 januari 2021.

Har du inte fått vårt mejl?

Om du är säsongskortsinnehavare och inte har fått vårt mejl med informationen ovan kan det bero på flera olika saker. Vi kanske saknar din e-postadress eller så kan det ha hamnat i skräpposten. Hör av dig till oss på biljett@falkenbergsff.se eller telefon (se nummer ovan) så hjälper vi gärna till.

Tillsammans för laget vid havet!