Norrby IF
FFF förlorade dessvärre mot Getinge/Slöinge på Falcon Alkoholfri Arena idag. Gästerna gjorde två mål samtidigt som FFF kammade noll.

FFF fick inte riktigt spelet att stämma idag och Getinge/Slöinge kunde vinna matchen med 2-0. Gulvitt släppte in två mål i första halvlek och lyckades inte resa sig i andra halvlek. Därmed stannade segersviten vid tre raka segrar. För FFF gäller det att lära sig av denna match och ta nya tag. På torsdag väntar derby mot Varbergs BoIS på Påskbergsvallen.

– Jag är väldigt besviken efter dagens match, inte över förlusten i sig för förlora det gör man ibland, utan på attityden vi hade under 90 minuter. Vi saknade engagemang och vi agerade inte som ett lag som stöttar och hjälper varandra under matchen. Det gjorde däremot Getinge/Slöinge som verkligen slet och kämpade som ett lag. De vann helt rättvist mot oss idag, säger huvudtränare Robin Östlind.

Startelvan:
1 Milla Svensson