Torslanda IK
Under måndagskvällen spelade Falkenbergs FF:s U21-lag en träningsmatch mot Halmstads BK:s dito på Kristineslätts A-plan. Det blev förlust med 0-1 för de gulvita.

Matchen mellan FFF och HBK var en tajt historia. Båda lagen hade målchanser, men det var HBK som gjorde träningsmatchens enda mål och gick vinnande av planen.
– Det var en jämn match där det kunde ha gått åt vilket håll som helst. Skönt att spelare som inte har spelat så mycket fick en match, säger tränaren Jonas Axeldal.

FFF startade enligt följande:
Nadeem Omar – Gabriel Johansson, Mohammad Ahmadi, Melker Larsson – Rasmus Fridolf, Melker Nilsson, John Chibuike, Jacob Ericsson – Matthew Garbett, Nsima Peter, Edi Sylisufaj
Bänken: Lorik Ademi, Carl Martinsson, Edgar Khachatryan, Lucas Sibelius, Oskar Cristiansson.