Här kommer viktig information inför eftermiddagens allsvenska match mellan Falkenbergs FF och IFK Göteborg på Falcon Alkoholfri Arena.

För första gången på vår nya arena är det slutsålt och det är verkligen kul! Vi ska göra allt för att det ska bli ett riktigt bra arrangemang och vi önskar även Er hjälp med några saker så det blir extra lyckat:

Entréerna öppnar kl. 15.00. Kom helst till arenan ännu tidigare så att vi kan börja få in allt folk i god tid innan matchen.

Biljett – Alla som ska in på arenan måste ha biljett och alla scannas in. Titta gärna på din biljett vilken entré du ska gå in på och förbered dig med biljetten innan du kommer fram till scanningen.

Entré A: biljett på sektion A, B, C
Entré B: biljett på sektion D, E
Entré C: biljett på sektion H, I, J, K, Hemmastå, Familjestå
Entré D: biljett på sektion Bortastå kortsida

Transport – Cykla eller promenera gärna till arenan. Då det är mycket folk i omlopp går det snabbare och smidigare att gå eller cykla. För Er som måste ta bilen finns det parkeringsplatser vid arenan och på Falkenbergs IP.

Gott humör – Vår personal, ideella funktionärer och publikvärdar är taggade på att ge Er så god service som de bara kan. Då det är mycket folk så är det extra viktigt med ett gott humör – då kommer vi att hjälpas åt att göra detta till en riktig folkfest.

Vi hälsar Er varmt välkomna!