Falkenbergs FF har låtit fansen rösta fram hur nästa års matchtröja ska se ut. Det slutade med att alternativ två (bilden nedan) vann relativt klart. Och Thomas Brynås heter den lycklige vinnaren av nya matchtröjan!

Alternativ två fick 43 procent av rösterna medan alternativ ett och tre fick 28,5 procent vardera. Därmed är nästa års matchtröja korad. Bland alla röstare lottades det fram en vinnare som kammar hem den nya matchtröjan. FFF bjuder också på tryck av önskat namn och nummer. Vinnaren heter Thomas Brynås.
– Det känns jättebra att ha vunnit. Jag vinner sällan något, säger falkenbergaren, som lovar att bära tröjan på matcherna nästa säsong.
Han förklarar varför han röstade som han gjorde:
– Jag röstade på tvåan för att det är en klassisk modell, säger Thomas Brynås.

FFF gratulerar Thomas och vill rikta ett stort tack till alla som har deltagit i omröstningen!