Kristianstad FC
Nu har du chansen att beställa din egen FFF-matchtröja där även tryck av namn och nummer ingår. Tillsammans med adidas ger vi dig möjligheten att lägga en beställning på såväl hemmatröjan som säsongens nya bortatröja. Till dig som är medlem i Falkenbergs FF erbjuder vi ett extra bra pris.

Tröjorna är specialdesignade och tillverkas endast på beställning och därför är leveranstiden ca 7-8 veckor. Ambitionen är alltså att du ska ha tröjan i tid till att serien drar igång igen efter sommaruppehållet. Vi tar emot beställningar från och med idag fram till och med lördag 8 juni. Därefter skickas en samlad beställning för produktion av tröjorna.

På kontoret finns tröjor i seniorstorlekarna small, medium och large för utprovning och dessa kommer också finnas tillgängliga i souvenirshopen i samband med hemmamatchen mot FC Rosengård nu på lördag 8 juni. Det går bra att beställa även juniorstorlekar men dessa finns ej för utprovning.

Beställningen är bindande och tröjan betalas vid leverans (Swish eller kortbetalning).

Sr: 799 kr för medlem (Ord. pris: 899 kr)
Jr: 699 kr för medlem (Ord. pris: 799 kr)

Storlekar
Sr: XS-3XL
Jr: 116, 128, 140, 152, 164, 176

Så här beställer du
Vi erbjuder dig följande alternativ för att göra din beställning:
– Kom in till kontoret på Falcon Alkoholfri Arena. Öppet vardagar kl. 10-14.
– Besök souvenirshopen i grilltältet i samband med matchen FFF-FC Rosengård lördag 8 juni.
– Mejla din beställning till fff@falkenbergsff.se

Vi behöver följande uppgifter:
– Ditt namn
– E-postadress
– Telefonnummer
– Vilken tröja (hemma eller borta) samt storlek
– Önskat namn (trycks med VERSALER) och nummer på ryggen (max två siffror)

Missa inte detta tillfälle att skaffa årets matchtröja med din unika personliga prägel!