Eskilsminne IF
Den 25 september 18.00 spelar U23-landslaget match mot Italien på Falcon Alkoholfri Arena. I och med denna match så kickstartar de hösten på hemmaplan och nu finns biljetterna ute till försäljning.
– Vi trivdes väldigt bra i Falkenberg förra gången vi var där så det är inspirerande att få möjlighet att komma tillbaka, säger förbundskapten Martin Qvarmans Möller.

Efter sommarens dubbellandskamper mot Kina, där laget bjöd på hela nio mål, väntar nu ett europeiskt toppmotstånd i form av Italien. En bra värdemätare för våra allsvenska profiler i U23-landslaget.

Avspark mot Italien sker 18.00 måndagen 25 september på Falcon Alkoholfri Arena.

– Matchen mot Italien är viktig på flera sätt och vi kommer inte ha några problem att motivera oss då vi är ute efter revansch efter en tuff bortaförlust i våras. Dom som väljer att gå och se oss möta Italien i september kommer få se en jämn fotbollsmatch med spelare i bägge nationerna som redan tillhör de bästa unga spelarna i världen, säger U23-förbundskaptenen Martin Qvarmans Möller.

Matchen mot Italien spelas på Falcon Alkoholfri Arena i Falkenberg den 25 september klockan 18.00. Nu är biljetterna till matchen släppta, som kan införskaffas från 50 kronor via Falkenbergs Turistbyrå eller via länken nedan.

KÖP BILJETT HÄR

Lagbiljett

Vill ni gå på matchen med hela laget? Då har vi ett mycket fördelaktigt pris där ni betalar endast 500 kr för 11-20 st biljetter. För beställning av lagbiljett mejlar ni till biljett@falkenbergsff.se