Laholms FK
På söndag är det dags för den andra gruppspelsmatchen i Svenska Cupen. Återigen vankas det derby och här hittar du information om matchen mot Halmstads BK på Vinåvallen kl. 12.30.

Efter söndagens seger mot Tvååkers IF ser vi nu fram emot en ny spännande halländsk derbymatch. Vi hoppas på riktigt många åskådare och här kommer lite praktisk information inför cupmatchen.

Det går inte att förköpa biljetter utan du köper din biljett på plats. Entrén öppnar 60 minuter innan avspark, dvs. kl. 11.30. Det finns endast en entré och den är mellan idrottshallen och fotbollsplanen. I entrén gäller betalning med kort eller med swish. Vi rekommenderar att du betalar med swish och på vägen fram kommer det att finnas lappar med QR-kod och swishnummer så att du kan göra klart din betalning innan du kommer fram till entrén.

Biljettpriser
Vuxen: 100 kr