Kristianstad FC
På söndag 22 augusti kl. 13.00 spelas nästa hemmamatch på Falcon Alkoholfri Arena och vi ser fram emot ditt viktiga stöd! Här får du information om vad som gäller i biljettväg.

Förutsättningarna inför Falkenbergs FF-Trelleborgs FF som spelas nu på söndag 22 augusti kl. 13.00 är samma som vid de senaste hemmamatcherna. Tillgängliga platser fördelas till säsongskortsinnehavare och Falkenbergs FF:s partners. Med gällande restriktioner om social distansering (en meter mellan sällskap) går det tyvärr inte att nyttja sin ordinarie plats utan vi behöver fortsatt skicka ut nya biljetter.

Biljettinformation
Alla säsongskortsinnehavare ska nu ha fått biljetter skickade till sin e-post. Har du inte fått din biljett får du gärna ta kontakt med oss på biljett@falkenbergsff.se (kolla först så att de inte har hamnat i skräpposten).

Observera! Du som inte har kopplat ditt säsongskort till en e-postadress behöver ta kontakt med oss senast fredag 20 augusti för att få tillgång till biljett.

Entrén öppnar kl. 12.00.

Entré 1 – biljett till sektioner A, B, C
Entré 2 – biljett till sektioner D, E
Entré 3 – biljett till Hemmastå och sektioner H, I, J, K,
Entré 4 – biljett till bortastå

Kiosker och grilltält är öppna (grilltält tillgängligt för publik på huvudläktaren). Tänk på att alltid hålla social distansering till andra besökare.

Försäljning av biljetter sker endast till sektion bortastå som är reserverad för Trelleborgs FF:s supportrar.

Det är viktigt att vi fortsätter vara noggranna. Om du känner minsta sjukdomssymptom är du välkommen på en annan match istället. Biljetten är inte personlig så vid eventuellt förhinder får du gärna ge den till någon annan.