På lördag 16.00 är det allsvensk match mellan Falkenbergs FF och IFK Göteborg på Falcon Alkoholfri Arena och intresset för matchen är rekordstort. Redan nu är alla sittplatser slutsålda.

Det kommer att bli en riktig publikfest på lördag eftermiddag när Falkenbergs FF tar emot IFK Göteborg i Allsvenskans femtonde omgång. Det nuvarande publikrekordet på 5252 personer som sattes den 5 maj vid matchen mot Malmö FF ser ut att bli slaget med god marginal och med fyra dagar kvar till match är hela bortasektionen för IFK Göteborgs supportrar samt alla sittplatser slutsålda. För Falkenbergs FF:s supportrar finns det just nu ca 350 biljetter kvar på hemmastå så för alla gul-vita fans som ännu inte köpt biljett är det hög tid att göra det nu.

Vi ser fram emot en riktigt härlig inramning med mycket folk på läktarna och vi rekommenderar alla att komma i god tid. Entréerna öppnar kl. 15.00. Ta gärna cykeln eller promenera till arenan om det är möjligt. Besökare som kommer med bil hänvisas till parkeringen direkt utanför arenan samt parkeringen på Falkenbergs IP (se sidan Gå på match för vägbeskrivningar och annan nyttig information inför ditt besök på arenan).