På lördag 16.00 är det allsvensk match mellan Falkenbergs FF och IFK Göteborg på Falcon Alkoholfri Arena och intresset för matchen har varit rekordstort. Alla biljetter är nu sålda.

Det kommer att bli en riktig publikfest på lördag eftermiddag när Falkenbergs FF tar emot IFK Göteborg i Allsvenskans femtonde omgång. Hela arenan är nu utsåld och det finns med andra ord inga biljetter kvar att köpa.

Vi ser fram emot en riktigt härlig inramning med mycket folk på läktarna och vi rekommenderar alla att komma i god tid. Entréerna öppnar kl. 15.00. Ta gärna cykeln eller promenera till arenan om det är möjligt. Besökare som kommer med bil hänvisas till parkeringen direkt utanför arenan samt parkeringen på Falkenbergs IP (se sidan Gå på match för vägbeskrivningar och annan nyttig information inför ditt besök på arenan).