På måndag 23 september kl. 12.00 släpps biljetterna till de sista tre hemmamatcherna mot IFK Norrköping (fri entré), AIK och AFC Eskilstuna.

Falkenbergs FF har sju seriematcher kvar i årets allsvenska och vi kommer att göra allt vi kan för att säkra ett nytt kontrakt inför säsongen 2020 och vi behöver just ditt stöd! Vi hoppas att du redan har biljett till morgondagens viktiga match mot Östersund och att du också kommer att vara på plats på de återstående tre hemmamatcherna. Biljetterna till dessa tre matcher släpps på måndag 23 september kl. 12.00 på webben och på Falkenbergs Turistinformation och här följer viktig information om vad som gäller.

Falkenbergs FF – IFK Norrköping, söndag 29/9 kl. 17.30 – FRI ENTRÈ
EN-kronan är vår årliga hemmamatch då våra samarbetspartners bjuder publiken på fri entré. Viktigt att komma ihåg är att ALLA behöver en biljett för att komma in på arenan. Du hämtar din biljett via vår hemsida falkenbergsff.se och på Falkenbergs Turistinformation. Biljettkassan på arenan öppnar kl. 14.30 på matchdagen. Alla årskort gäller precis som vanligt.

Falkenbergs FF – AIK, söndag 20/10 kl. 15.00
I säsongens näst sista hemmamatch möter vi AIK som i allra högsta grad är med i kampen om SM-guld. Vi förväntar oss ett stort intresse för biljetter till denna match och vi vill att läktarna fylls av gul-vita falkenbergare som stöttar oss i jakten på nytt allsvenskt kontrakt! Vi rekommenderar därför att du är ute i god tid och köper din biljett.

Information till bortasupportrar
Vi hälsar dig som bortasupporter välkommen till Falcon Alkoholfri Arena och hänvisar till dig köp av biljett på sektionen Ståplats bortastå. Denna sektion är på arenans södra kortsida och har Entré D som ingång. Bortasupporter som önskar sittplats hänvisar vi till sektion E på huvudläktaren.

Falkenbergs FF – AFC, lördag 2/11 kl. 13.00
I Allsvenskans sista omgång tar vi emot Athletic Eskilstuna. Vi vet att Falkenbergs FF och höstmatcher brukar innebära mycket spänning så boka redan nu in matchen i kalendern och se också till att köpa din biljett.