Kristianstad FC
Det blev tyvärr fjärde raka förlusten för FFF ikväll. IF Centern vann med 3-0 på hemmaplan efter att ha tagit ledningen i slutet av första halvlek och sedan gjort ytterligare två mål i andra halvlek.

Alice Larsson höll nollan under de första 35 minuterna. Sedan lyckades IF Centern dessvärre ta ledningen genom Sara Lövdahl. Samtidigt misslyckades FFF med att få in bollen framåt och gick till halvtidsvila i 0-1-underläge. I andra halvlek gjorde IF Centern 2-0 i 54:e minuten och spikade slutresultatet till 3-0 med nio minuter kvar av ordinarie tid. Detta var FFF:s fjärde raka förlust. Vi drar lärdom av förlusten och kommer tillbaka starkare! På tisdag klockan 13.00 väntar cupmatch mot division 2-laget Göteborgs DFF hemma på arenan.

Startelvan:
1 Alice Larsson