På lördag spelar Falkenbergs FF äntligen seriepremiär hemma mot Torns IF klockan 16.00. Tveka inte att säkra säsongskort och biljetter i god tid!

Nu är det bara fyra dagar kvar tills det drar igång på allvar och vi börjar hemma på Falcon Alkoholfri Arena. Vi laddar för fullt inför lördag och hoppas att många supportrar vill komma och stötta oss i premiären. Vi vill självklart bli så många som möjligt som färgar arenan gulvit.

Ni kan med fördel köpa både lösbiljetter och säsongskort HÄR.

Information om säsongskort:

Du som sedan tidigare är säsongskortsinnehavare har fått ett mejl med instruktioner om hur du går till väga för att förnya ditt säsongskort. Observera att du som haft plastkort fortsätter att använda samma kort nästa år. Säsongskortet gäller för alla seriematcher på Falcon Alkoholfri Arena – såväl herrarna som damerna.

Har du inte haft säsongskort tidigare? Då gör du ditt köp på https://falkenbergsff.ebiljett.nu/

Frågor och svar:

Hur betalar jag mitt säsongskort?
Du kan välja att betala ditt säsongskort med betal- eller kreditkort, Swish, Internetbank eller delbetalning via Klarna.

Är säsongskortet personligt?
Nej, säsongskortet är inte personligt. Får du förhinder att gå på en match kan du överlåta det till någon annan.

Jag har ytterligare frågor angående säsongskort, vart vänder jag mig?
Kontakta oss på biljett@falkenbergsff.se eller besök sportkontoret.

Vad kostar ett säsongskort?
Sittplats vuxen: 1 900 kronor
Sittplats barn/ungdom (7–18 år): 1 000 kronor