Norrby IF
Klockan 16.00 imorgon möter Falkenbergs FF Näset på hemmaplan. FFF är revanschsuget efter den tunga förlusten borta mot Hovås/Billdal senast.

FFF tappade ledning med 1-0 till förlust med 1-2 mot Hovås/Billdal i förra matchen. Nu vill FFF studsa tillbaka fortast möjligt och ta kliv uppåt i tabellen. Imorgon står Näset, som inlett med två vinster och fyra förluster, för motståndet på Falcon Alkoholfri Arena.
– Näset hemma kommer säkert att bli en tuff fight. Vi har inte så mycket koll på dem men går för tre poäng. Inget annat än tre poäng är det som gäller. Det gäller att ha fokus på oss själva och det vi ska göra. Då kommer det att gå bra, säger sportchefen och assisterande tränaren Fredrik Wisén.

Truppen:
Milla Svensson
Alice Larsson
Clara Jildenhem
Felicia Bergbom
Ena Mujdzic
Nora Juraskovic
Ebba Nilsson
Emma Larsson
Tea Ekman
Molly Qvarford
Tuva Ullstadius
Agnes Wederbrand
Oliwia Berg
Tuva Persson
Stina Wisén
Emelie Bergbom

Välkomna till Falcon Alkoholfri Arena för en spännande division 2-match. Let’s do this!