Frillesås FF
Falkenbergs FF har spelat 15 raka matcher utan att förlora. Imorgon eftermiddag väntar tabellelvan Oskarshamns AIK på bortaplan. Tre nya poäng är siktet naturligtvis inställt på.

Christoffer Carlsson gjorde sitt första seriemål för säsongen i 5-1-segern över FC Trollhättan.
– Det var roligt att göra mål igen då det var väldigt länge sen senast. Det var en bra träff. Jag kände direkt när bollen lämnade foten att den här kommer bli bra, säger ”Stoffe”.
Borta mot Oskarshamns AIK ifjol stod han för ett drömmål.
– Jag har för mig att vi vann bollen på offensiv planhalva. Sen sköt jag den runt en spelare, i krysset. Målvakten var chanslös, säger mittfältaren nöjt.
Kan vi hoppas på en favorit i repris månne?
– Det är självklart alltid roligt att göra mål så får man ett läge kanske man drar till igen.
Han är ödmjuk inför uppgiften.
– Jag tror på en hård match. Får de sitt spel att stämma är det ett bra lag så vi behöver komma upp i samma nivå som vi har varit på i de senaste matcherna. Då är vi väldigt bra, säger Christoffer Carlsson.

Christoffer Andersson är förväntansfull inför matchen.
– Det är ett lag som jag tror ska kunna passa oss bra. Oskarshamn har förstärkt laget sedan senast vi mötte dem (5-2-seger i juni) och fått in några bra spelare. Det är ett lag som vill spela bakifrån och har några bra spelare där framme, som Edvin Crona och Papa Diouf. Det kanske inte är en lika charmig match som att möta FC Trollhättan eller IK Oddevold men det är tre poäng som det handlar om. Vi måste verkligen ha viljan att prestera och ta tre poäng i varje match, säger huvudtränaren.

Målvakten Gustav Lillienberg har dessvärre ådragit sig en korsbandsskada och missar resten av säsongen. Glädjande är att Melker Nilsson åter är redo för spel efter sin ljumskkänning.

Truppen består av följande 19 spelare:
1 Tim Erlandsson
2 Gabriel Johansson
3 William Borgryd
4 Tim Stålheden
5 Adam Eriksson
7 Sewen Emilov
8 Tobias Helldén
9 Oliver Hintsa
10 Leonardo Farah Shahin
12 Christoffer Carlsson
14 Remo Gotfredsen Grgic
16 Anton Andersson
17 Lucas Sibelius
18 Linus Borgström
23 Rasmus Andersson
28 Melker Nilsson
30 Godwin Aguda
33 Melker Larsson
88 Oskar Christiansson

Morgondagens match inleds klockan 15.00. Here we go!