Norrby IF
Ikväll kl. 18.00 spelar U23-landslaget match mot England på Falcon Alkoholfri Arena.
– Vi ser fram emot att spela mot England i Falkenberg och vill göra en riktigt bra match i vår sista hemmamatch för året, säger förbundskapten Martin Qvarmans Möller.

U23-landslaget har haft ett bra fotbollsmässigt år med fyra segrar på sex matcher, med vinster bland annat mot Frankrike och Portugal. Landslaget kommer senast från två matcher i Jönköping tidigare i september där det blev vinst mot Belgien och oavgjort med Spanien.

Matchen mot England spelas ikväll måndag 10 oktober kl. 18.00 på Falcon Alkoholfri Arena och är den sista på hemmaplan 2022. Biljetter kan införskaffas från 50 kronor via vår biljettsida och även på Falkenbergs Turistbyrå.