Norrby IF
Imorgon eftermiddag avgörs division 3 för damlaget. Falkenbergs FF är i förarsätet och vinner serien vid seger borta mot Hyltebruk.

FFF har vunnit 14 av 15 matcher i serien och målskillnaden lyder 89-11. Varbergs BoIS står på samma poäng, men FFF har en betydligt bättre målskillnad. Så vid seger i Hyltebruk blir det avancemang för andra året i rad för damlaget.

– Vi har en bra känsla i truppen där jag tror att både vi tränare och spelare har en viss nervositet i kroppen. Precis som det ska vara. Vi kommer inte att underskatta motståndet. Det pratade jag och Stefan Karlsson (tränarkollega) om igår på vår träning. Så det är de 15 spelarna som spelar imorgon väl införstådda med. Vi går helt enkelt ut och ger järnet imorgon! Vi tror och hoppas självklart på vinst samt att vi får med oss en hel del falkenbergare i publiken som stöttar oss, säger tränaren och sportchefen Fredrik Wisén.

Matchen inleds klockan 14.00 under lördagen och spelas på Örnvallen i Hyltebruk. Damlaget välkomnar allt stöd!