IF Centern
Klockan 17.00 imorgon väntar en ny match borta mot BK Astrio. Då debuterar både Gustav Molin och Oskar Lindberg i FFF-tröjan.

Molin var sjuk senast och Lindberg hade lite småproblem efter att ha klivit av träningen dagen innan. Imorgon är båda fit for fight och redo att starta borta mot BK Astrio i Halmstad. Christoffer Andersson ser fram emot att få se båda debutera. Han tycker också att det är bra att få en ny match så tätt inpå fajten i lördags.
– Efter en sådan match är det skönt att få spela match igen. Vi har lagt in en del sådana här tisdagsmatcher. Hela truppen ska få chans till revansch. Självklart kommer vi att spela lite mer med de spelare som har spelat lite mindre, men alla spelare ska vara aktiva på ett eller annat sätt, säger Christoffer Andersson.
Jämfört med matchen senast är också Noel Hansson tillbaka efter sjukdom. Linus Borgström och Melker Nilsson står över även imorgon för att bli helt kvitt sina smärre skadeproblem.

FFF ställer följande lag på benen från start:
Gustav Molin
Melker Larsson