Idag presenterar vi kalendern, en ny funktion på hemsidan. Den ersätter ”Veckans schema” och innehåller även alla matcher för våra akademilag.

I syfte att ge en bättre överblick och utförligare information om vad som är på gång i föreningen är vi glada att kunna presentera vår nya kalenderfunktion. Införandet av kalendern innebär att utskicken av ”Veckans schema” kommer att upphöra. I kalendern lägger vi som vanligt in alla träningar och matcher för seniortruppen och dessutom alla matcher för våra akademilag (P15, P17 och P19). Varje händelse går att klicka på och då öppnas en ruta med eventuell ytterligare information, t.ex. spelplats.
När kalendern öppnas visas alla händelser för alla kategorier. Längst ner på sidan under ”Kategorier” finns det dock möjlighet att själv välja vilken/vilka kategorier som ska visas.

Du kommer till kalendern genom att öppna menyn högst upp till vänster på hemsidan och där väljer du KALENDER som ligger en bit ner i listan.