Torslanda IK
På torsdagsmorgonen samlades Nätverket på Harrys i Falkenberg för att äta en god frukost tillsammans och lyssna på ett intressant föredrag av Patrik Levin.

Träffen inleddes av klubbchef Patrik Lundgren som pratade om hur Falkenbergs FF mår idag och hur föreningen ser på framtiden. Trots det tuffa läget har vi en stark framtidstro! Därefter lämnade Patrik över ordet till sin namne Patrik Levin, VD på Gekås Ullared, som höll ett väldigt intressant föredrag om hur utvecklingen har sett ut för Gekås Ullared, hur man på ett kreativt sätt har jobbat för att kunna följa de lagar som varit, och inte minst delade Patrik med sig av sin personliga bild av hur det har varit att börja som VD mitt i en pandemi och hur Gekås Ullared ska fortsätta att utvecklas framöver.

– Det var en mycket trevlig morgon tillsammans med våra partners i Nätverket och roligt med så bra uppslutning. Nu under hösten har vi återigen kunnat öppna loungen i samband med våra hemmamatcher, vi har haft en härlig golftävling på Vinbergs Golfklubb och nu idag en givande frukostträff på Harrys. Med Nätverket vill vi ge möjligheter till att skapa nya kontakter, utbyta erfarenheter och berika varandras verksamheter och det känns verkligen inspirerande att vi är igång med aktiviteter igen, säger Linus Folkesson, marknadschef på Falkenbergs FF.

Vi riktar ett stort tack till Patrik Levin och till alla er som närvarade vid frukostträffen. Tack också till Harrys i Falkenberg för en god frukost som gav en perfekt start på dagen!