Det har blivit dags för den sista spännande omgången av Allsvenskan 2019. Falkenbergs FF tar emot AFC Eskilstuna och här kommer programbladet med allt du behöver veta inför matchen.

Förutsättningarna inför den avslutande seriematchen som börjar kl. 13.00 är att vid hemmaseger är kvalplatsen definitivt säkrad. Om du inte redan har köpt biljett så hoppas vi att du gör det och sedan tar på dig din gul-vita halsduk och hejar fram laget till seger! Intresset för matchen är stort och vi ser fram emot en härlig inramning på Falcon Alkoholfri Arena. Här kan du ta del av vårt digitala programblad som du kommer till genom att klicka på bilden nedan.

Inför varje match läggs programbladet ut som en nyhet på hemsidan och du hittar det även på sidan ”Gå på match” samt i vår app Falkenbergs FF Live.

Trevlig läsning!