Norrby IF
Imorgon är det ny hemmamatch på Falcon Alkoholfri Arena när vi möter IFK Norrköping och näringslivet bjuder på fri entré. Här kommer programbladet med allt du behöver veta inför matchen.

Det återstår tre hemmamatcher för FFF i årets allsvenska och imorgon är det IFK Norrköping som står för motståndet. Vi tackar näringslivet och alla våra samarbetspartners som bjuder publiken på fri entré och hoppas att det blir en riktig fotbollsfest. Avspark är kl. 17.30 och du har väl säkrat din biljett?! Här kan du ta del av vårt digitala programblad som du kommer till genom att klicka på bilden nedan.

Inför varje match läggs programbladet ut som en nyhet på hemsidan och du hittar det även på sidan ”Gå på match” samt i vår app Falkenbergs FF Live.

Trevlig läsning!