Falkenbergs FF:s damlag letar efter förstärkning. Nu söker FFF ambitiösa tjejer som kan tänka sig att komma och provträna med laget.

Falkenbergs FF är ett ungt och ambitiöst gäng med lag i division 3 samt med ett lag i U-serien. Vi håller till på Falcon Alkoholfri Arena. Här spelar vi våra matcher och har vårt omklädningsrum samt vår fina klubblokal.

För just dig erbjuder vi chansen att anta en utmaning och vara en del av ett hungrigt lag med ambitionen att ha roligt med fotboll och utvecklas som spelare med våra utbildade tränare och ledning som har erfarenhet från elitfotboll.

Varmt välkommen att kontakta vår huvudtränare Robin Östlind på telefonnummer 070-915 44 66 eller vår sportchef Christer Helgesson på 070-558 81 50. För övrigt så önskar vi er alla en riktigt god jul!

Mvh
Fredrik Wisén, tidigare sportchef och del av sportsliga organisationen