Kristianstad FC
Han har spelat 387 matcher för Falkenbergs FF. Och fler blir det. Christoffer Carlsson har signerat ett nytt ettårskontrakt med klubben.

Den slitstarke 32-åringen kom till FFF inför säsongen 2010 och har bortsett från ett år i Hammarby 2013 representerat klubben sedan dess. Nu är det klart att det blir minst ett år till i den gulvita tröjan.
– Det känns bra att jag har förlängt mitt kontrakt. Nu börjar man bli sugen på att börja träna igen. Mina förväntningar är att vi ska vara med där uppe och slåss om platserna tillbaka till superettan, säger ”Stoffe”.

FFF:s sportchef Håkan Nilsson ser mittfältaren som en viktig pusselbit i lagbygget.
– ”Stoffe” har kanske inte spelat så mycket i år, men han är sugen på att revanschera sig. Det är en Falkenbergskille och kan vi få upp honom till den nivå vi vet att han kan hålla så kan han göra jättestor nytta nästa år, säger Håkan Nilsson.